Dla kogo private banking?

Notus Częstochowa Kredyt hipoteczny

Zamożny klient może liczyć w każdym banku na specjalne traktowanie. Bankowość prywatna w Polsce obejmuje już ponad 80 tysięcy klientów, których wpływy na rachunki przekraczają kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. Private banking to pakiet usług finansowych i pozafinansowych związanych z ofertą specjalnych produktów, dostosowanych do każdego takiego klienta indywidualnie. Pracownicy banku, zwykle ci najlepsi, w pełni zarządzają portfelem inwestycyjnym, oferują prestiżowe karty kredytowe, opiekę doradcy, concierg’a i budowanie zaufania. W bankowości prywatnej, w polskiej rzeczywistości, nie istnieją ograniczenia.

W realiach naszego kraju bycie VIP to za mało. Bankowość prywatna to ranga wyżej. W przypadku tych klientów można negocjować oprocentowanie depozytów czy negocjacje dotyczące obniżenia kosztów kredytów. W tych przypadkach banki są niezwykle elastyczne, gdyż każda złotówka, przy założeniu, że będzie ich kilkadziesiąt tysięcy, to zysk dla banku. Kto znajduje się w grupie private banking? Zwykle nie tylko osoby fizyczne (wykonujące wolne zawody, przedsiębiorcy, finansiści, rentierzy, ale i korporacje i spółki , głownie współpracujące z zagranicą. Wiele z tych podmiotów nie gromadzi środków w jednym miejscu. Banki dążą do tego, by właśnie ich oddział był głównym i właściwym. Im więcej pieniędzy będzie na rachunkach private banking, tym więcej bank zarobi. To dlatego klienci ci, mimo iż nie stanowią najliczniejszej grupy klientów banku, są traktowani na specjalnych warunkach.

Abstrahując od inwestycji, istota bankowości prywatnej jest odpowiednie podejście do potrzeb najbogatszych klientów. Dzięki ofercie, opiece i możliwościom negocjacji wszelkich warunków umów doradca zna potrzeby klienta, jest w stanie stale się z nim kontaktować i oferować najlepsze rozwiązania finansowe (sprawdź rozwiązania dla vip w portalu www.dla-vip.pl). Bieżące informowanie o zmianach na rynku umożliwia szybkie reakcje i ewentualne zmiany w portfelu inwestycyjnym. Długoletnie budowanie wzajemnego zaufania jest korzystne dla obu stron – i dla banku, i dla klienta.